2010. június 21., hétfő

Nosztalgia - Gólyabál

Ezt a fehér nyakláncot a gólyabált követő bulira készítettem. Egyik barátnőmmel megegyeztünk, hogy a bulira összeöltözünk: sötét felső (a szin most mindegy, mert a sötét clubban úgysem látszana), fehér nadrág és magasszárú csizma. Ez igy mind rendben volt, de nem volt ékszerem. Fekete volt, de az nem talált és nem is látszodott volna. Panaszkodtam padtársamnak, hogy nincs fehér bizsum és kezdtem leírni, hogyan képzelem el és "bezzeg amikor az ember keresi, nincs". A koleganő kacagott és közben azt mondta, hogy készítsem el én, hisz nem olyan nehéz. Akkor elismertem, hogy mennyire igaza van. Végül ez lett belőle :)


Később elkészült a fagyöngy-változat is.


Ps: Lehet rendelni :)

1 megjegyzés:

  1. szerintem reklamozd oket, mond h eladasra is keszitesz me jok:P:D

    VálaszTörlés