2010. július 28., szerda

Kreatív Blogger Díjat Kaptam!

Igen biza! Legelső díjam, és azt sem tudom hova legyek örömömben. Nagyon megtisztelő, hogy engem választottak.


A díjat Rékácska - Bartha Rékától kaptam, ezért külön köszönet jár Neki!
A díjat továbbadom a következőknek:
Most jön az érdekesebbik rész. Az a rész, amikor magamról írok.
  1. Hobbym az alkotás.
  2. Ha gyöngyöket fűzök, biztos megszúrom legalább egyszer az ujjam.
  3. Bevallom, nem szeretem az esős időt.
  4. A macskám szokott segíteni az alkotásban (és az alvásban).
  5. Szeretem a szaxofont, főleg ha Candy Dulfer vagy Kenny G fújja.
  6. Vannak barátnőim kikkel mindent kibeszélünk és van egy barátom kire felnézek és szeretek.
  7. És akárcsak Édesapám, én sem voltam a Holdon és én sem kívánkozom. :)

2 megjegyzés:

  1. De jo! Orulok hogy ilyen jo fej apud van:))
    Nagyon jolesik ha te is orulsz a dijnak, mert ez nalam is az elso volt:)

    VálaszTörlés
  2. Együtt örvendünk a díjainknak :)

    VálaszTörlés